-

Hej på er! nu är jag tillbaka. Ridpasset i går vart bara skritt. pga att maria skulle leda sin häst och hon pallade inte springa.. Och sen sov jag ju i stallet. Är irriterad som fan över att jag inte kunde sova för att alla var så jävla högljuda! Så jag har dygnat i natt, och nej det är inte kul, eller coolt. Bara jobbigt. Så aa som att jag dygnade gick jag upp till stallet tidigt och fodrade och mockade. Sen fixade jag och My ordning våra hästar och red ut. Jos vart lagom svettig och jag jobbade honom mest i låg form! Och efter det åkte jag på en gång hem! Och nu sitter jag hära. Är irriterad på en person..  orkar inte med den skiten så jag ska sova istället. Förvänta er inte svar om ni smsar mig.


Kommentarer
Postat av: Maria

FÖRLÅT ! JAG ÄLSKAR DEJ ! <3

2011-02-05 @ 15:40:56
URL: http://snelastehesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0