Alla dagar!

Hejsan, aa ni vet ju vart jag är? i stallet ofc. Den hära helgen har vart rolig. Den började redan på Fredag morgon som att jag inte kunde ta mig till skolan tack vare sl <3. Men aja nu går ju bussarna som dom ska iallafall så ska inte klaga. Jag slapp iallafall skolan! :) I Fredags vart det ett ute pass på ängen. Han vart svettig och aaa han jobbade på bra! Sen i går var vi ute och red tidigt på morgonen på en väg som beter brandvägen, så aa man såg kungens kurva dära. Det tog ca 2 timmar och aa Jos jobbade på bra där med. :) Sen på kvällen vart det ett hopp pass barbacka. Bara för kul skull. Asså som sagt jag gillar inte att hoppa.. Känns lixom onödigt på något sätt. Diss på den dåååra. typ? Men aa nu är det en ny dag, och jag har ridit min häst, det vart ett vanligt dressyrpass på volten, volter , halter serpentinger osv! Och nu sitter jag ensam hära i huset. Min häst står i uteboxarna och äter. Nu ska jag blogga en gång till om veckans planer för jos!!!



Drömm ponny :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0