Dagen!

Hejsan. Idag kom jag till stallet tidigt! Så jag satt uppe i huset en hel del. Sen gick jag ner och snyggade till min häst lite med lillis. Madde kollade på :) Lillis klippte hovskägget på min häst och jag ryckte manen! Lagom nöjd! :) Efter det gick jag upp och åt. Sen ner till stallet igen och red. Vart ett lungt ridpass i dag som att det är så halt! Men det vart iallafall skritt och trav på volten. Först hade jag honom i ganska lagom hog form och jobbade på öppna , slutna och gjorde volter efter varenda öppna och slutna. Gick faktist bra. Han vart lite lagom svettig! inget överdrivet! Och juste jag använde hans nya skritt-täcke idag! Det var sjukt fint. Jätte nöjd med det.

Såhär såg han ut i dag då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0