Dagens ridpass!

Började med att jag red ut med Emma, Elin, My och Maria! :) Trevligt. Var ute i ca en halvtimme kanske? Både trav och skritt. Jobbade honom så mycket jag kunde! Sen efter den lilla rundan red jag på volten och övade på samma sak som jag gjorde igår. Halter och att hålla honom i form hela tiden! Om jag får säga det själv så var han faktist sjukt mjuk och fin! Fick mycket beröm av My och det är jag så jävla tacksam för! Så jag älskade verkligen min häst i dag. Efter det var ju det varnliga.. Mata honom , stretcha (stavning?) honom, smörja on med lotion på hans ben, sen på med täcket och ut i hagen. Sen kom Marias pappa och hämtade oss runt 08:30 kanske? Så nu sitter jag hära. Ska just börja plugga lite på nationella! Har skriftliga föhöret i morgon. Och min lärare säger att jag är smartare än vad jag tror. Så det är bara att satsa antar jag. Så nu ska jag plugga! Kanske tills kl 10. Sen blir det sova. Men jag bloggar mera i morgon. Det har vart så mycket i dag. Är helt slut! :(

Såhär såg då min häst ut idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0