Dagens ridpass!

Red inte honom så hårt i dag! För han har gått så hårt den hära veckan/månaden? Kommer inte ihåg när han senast vilade! Så antog att det var dags nu! Jag red iallafall ut med alex, hennes kompis, lillis och lina tömkörde sin häst! Jag tycker att han gick ganska fint mot slutet då jag började jobba honom. Innan så lät jag honom gå på långa tyglar. Han vart lagom svettig. Vi travade lite och jag travade honom i låg form! Nöjd över ridpasset i dag även fast det inte var någon speciellt!.

Juste jag var på flotsbro i dag.. Inget speciellt precis. Men lixom bara så ni vet haha!



Vill att det ska bli sommar, så man slipper hans tjocka päls!


Kommentarer
Postat av: MAria

BJÖRN

2011-02-01 @ 21:44:04
URL: http://snelastehesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0