Därför ska jag bo i stallet.

tillbaka nu. Ska berätta varför jag ska bo i stallet! Min mamma och pappa ska åka till indien i morgon. Så dom behöver någon som kan ta hand om stallet och som vill hjälpa till! Då stället jag och min syster upp + lillis! Fan vad kul vi ska ha det! Lixom ta hand om stallet, för oss själva! Kul som faaaaan. Men aja nu ska jag packa lite till sen fixa mig lite, sen blogga sen åker jag nog mot stallet. Men ha det så bra. Bloggar ett inlägg som sagt innan jag ¨åker. Sen ska jag försöka blogga på något sätt. Och om inte.. Lovar jag er flera bilder när jag kommer hem om två veckor! Juste jag ska hårdträna min häst nu! Två pass varenda dag jag kan! Men aja puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0