Godmorgon!

Godmorgon! Inatt som jag inte bra alls, så jag kommer säkert gå runt och vara trött hela dagen! Tänkte hoppa över skolan för jag har lite ont i halsen. Men då får jag inte åka till stallet så det var ganska ovärt! Så jag ska strax till skolan och efter det blir det stallet på dirren! Idag blir det nog ett hårt dressyr/mycket ökningar. Han måste ju som sagt röra sig lite mera. Han måste vara vältränad! :) Men aja nu ska jag gå till skolan! Men ni får ha det så bra så bloggar jag när jag kommer hem ifrån stallet!



Har var min häst väl borstad... men asså kolla kastrullfrillan? och det tyckte jag var snyggt på den tiden ...


Kommentarer
Postat av: My

haha fett sööt!:D

2011-02-02 @ 16:45:53
URL: http://thestablegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0