Ingen ridning på Söndagar!

Hejsan. Idag var jag i stallet runt 9. Jag red inte för att nu ska min häst börja gå ponny ridning på Söndagar. Det dissar vi för jag gillar inte det.. Men jag hjälpte iallafall dom som skulle rida. Och aaa man kan säga att min häst vart lite favorit? ;) hahah fett gulligt ju. Men lessen han är bara min. (a) Han typ somnade på volten? :) Men kul iallafall. Fick rida en fett rolig häst i dag oxå! Balderina! asså seriöst jag gillar henne mycket! Så sjukt kul att rida henne! Hon har blivit SÅÅÅHÄR mycket fin! :) Och aaa nu har jag fått reda på att på Fredag ska mamma och pappa åka till indien. Så jag och min syster ska bo i stallet och ta hand om allt. Och jaaa det kommer gå awesome.. Bara att det spökar dära! Men vi överlever! Och juste har tjatat till mig lite saker av mamma. Det dära täcket och grimman! asså lycklig! :) Aja nu ska jag ta tag i mitt rum och städa det! Ser ut som det inte ska göra! Men här kommer några söta bilder på min ponny! :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha nej, min kompis bor precis brevid, hon har också hästar så kände igen det.. Äger inte typ nån som hette Olle det? ;)

2011-02-06 @ 17:05:57
URL: http://iamequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0