Jos Var Namnet

Hejsan! Man kan säga att den hära veckan har jag inte följt min veckoplanering precis? Men aja det funkar. Han har iallafall gått hårt varenda dag. Man ser faktist lite skullnad på magen! ;) Han bli inte kallad tjock länge iallafall! Men aja jag gick ifrån skolan, jag mådde skit. Men nu när jag kom till stallet och har fått i mig lite ordenklig mat (Nudlar) Så känns det bättre. Jag tror jag ska byta om nu och sen gå ut till min bebi. Eller jag ska mocka först seeeen ska jag rida. Undra vart? Kanske på volten. Men det är ganska tråkigt att bara rida på volten. Så jag tror jag uppvärmer lite fram och tillbaka på vägen! Men aja nu ska jag köra igång! Ha det sååå bra så bloggar jag mera ikväll om ridpasset tror jag! :)





Ingen är som du, för du är perfekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0