Svar på en fråga!

Hejhej kom just hem ifrån stallet! Tänkte berätta lite om min dag! Var ju i skolan.. som alla brukar vara? :) Juste det var någon som undrar hur gammal jag är, jag är 15 år. Aldså född 1995. :) Men aja tillbaka till "världen". Jag åkte till stallet efter skolan. Åt lite nudlar och sen gick jag ut till min häst. Borstade honom lite och gav honom mat! Sen så skulle jag gå på någon lektion. Asså glömt vad det heter! horse någonting! Men aaa att hästen typ ska lyda en och sånt! Det gick bättre åt slutet. Men det såg ganska våldsamt ut men det är definitfit värt att gå på dom lektionerna. Så att min häst för använda hjärnan lite! Är jätte nöjd över att min häst fattade lite! :) Och jag vill oxå kunna lära honom något. Vill inte att bara mina syskon ska ha gjort honom till hästen han är. Jag vill vara delaktig! :)

Såhär såg han ut i dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0