Dagens ridpass!

jag red då dressyre lektion i dag. Övade på att få honom i lite mera rakare form som att han har ganska lätt för sig att "förböja" sig. Så det gjorde jag och då gick han jätte fint. Övade på det mest i galoppen eftersom att min häst behöver röra lite på sig. Han är inte den mest vältränade hästen.. Han är ju då lite tjock... men det ska vi arbeta bort! Sen övade vi oxå lite på att få lägre form så han ska arbeta lite mera med ryggen. Då gick han fint ibland.. Men inte alltid. Men jag är stolt över honom iallafall! :) Red kanske i ca 45 minuter! Efter det var han lagom svettig så klädde på honom täcket sen fick han gå ut. Är jätte nöjd över det hära ridpasset. Bästa på länge faktist OM jag får säga det själv hahaha!



Skulle vela komma såhära långt. Men det kommer inte precis hända på jos, men det finns ju en framtid?




Min älskling! ♥

Och nu såg jag att Maria gjorde ett litet inlägg om sig själv. Vilken bööög :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0