Hästblogg! :)

Aa nu gör jag precis som allt annat hästfolk och skaffar en blogg! Lite kul sådära. Kanske ska berätta om mig,? eller min häst? Som att min blogg mest ska handla om min häst så berättar jag om honom först. Han är en welch ponny, C! fux och aaa ubergullig. Han är 20 år, aaa ganska gammal dåra , men haft honom hela livet. Så skulle aldrig kunna välja bort honom! Han är cool, han kan dricka ur sugrör och aaaa han har ätit Mcdondals en gång i tiden så han är lite små mänsklig. Mina syskon hade honom innan mig , och dom tävlade mycket. Han är en duktig ponni. Han och jag gillar mest dressyr det är det vi kör på!
Och aa nu lite om mig, jag bor i Huddinge, och jag är 95a, går i nian. Och mitt nästa "mål?" är att gå berga. Vill bli vetrinär. För jag vill att typ alla hästar ska ha det bra? Yes. Jag har min häst i huddinge i en liten gård(?) eller stall som heter lövsta gård. Och juste jag heter Daniella Blomstrand. Hoppas ni stannar och följer min blogg. Kommer snart något inlägg om mitt ridpass eller något? aaa TJA



Här har vi då snyggingen! :):):)


Kommentarer
Postat av: Li

Söta Jos! :) <3

2011-01-31 @ 21:49:20
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0