<3

Hejsan. asså sov i stallet 2 nätter . Soft fan! Men min häst markerade lite på vänster fram idag. Man ba : vafan? Först ett bakben, sen höger fram . och nu höger bak? Men aja i går red jag iallafall jos först . lite trav och skritt.. Inget märkvärdigt lixom. Ska ju inte jobba honom så vafan? Sen red jag ett russ som heter ville. Han är typ sjukt mjuk. Han var iallafall mysig att tästa på :) Sen gamla travares zogina. Hon har börjar gå mera och mera i form i traven . Duktig hest det dära! Stora framsteg! Sen idag då. Vaknade typ 7. Morgonfodrade själv för ingen var vaken. Sen matade jag min häst sen åkte jag till min syster och städade :) Sen hämtade mamma mig och jag åkte till stallet. Hoppade lektion på Zogina. Dom två första hoppen flög jag som en jävla idiot! Men sen var hon jätte duktig. Sen skulle jag ju rida jos. men han markerade och blablabla. Men jag ska iallafall rida Zogina i morgon. Jag tror jos kommer må bättre då oxå. Men aja vi får se. Nu kom iallafall snygga tess, såå måste taggelito. Mera bloggning en annan gång . Juste jag får skriva vad jag vill i min blogg och om någon ogillar det kan ni typ gå och äta bajs. tjadå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0