Dagens ridpass!

Hejsan! Idag var det skola, nationella i Kemi som då inte gick så bra! Gissade precis varenda fråga men aja man måste ju försöka iallafall! Men efter det direkt till stallet. Morckade upp gegga i hagen och i ligghallen. Vart rikigt fint "stolt". Sen var jag tvungen att vänta på Maria för hon ville rida med mig. Så jag väntade ett tag. Sen runt 18:00 kanske? var vi iallafall ute och red. Red den rundan som då kallas enlidenrundan. på ca en halvtimme. Sen red jag lite på volten. Galopperade 3 långsidor. Han är helt okej nu! :) Jätteglad. Och han är jätte på med att jobba så det är ett plus! Såhära såg han ut idag!




Snart kommer det bilder på honom i hagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0