Dagens.

Hejsan.. Åkte till stallet, det är lungt med min häst asså. Han är bara lite stel. Men sånt som händer antar jag? Så han ska skrittas så han gick barnridning i dag! Sen red jag dressyr lektion på Zogina. Asså så jävla stolt över hästen. Hon har blivit jätte fin. Kanske ska rida henne i morgon med :) Så skritt på jos. Och rida henne hårt ;) Men det gick iallafall bra på lektionen. Hon blir bara mjukare och mjukare och tröttare och tröttare av att jobba. Så hon har nästan börjat bli lite långsam? ;) Eller nej inte så. Men sjukt fin iallafall. Men aja nu ska jag kolla lite på hööks hemsida. Puss!

Lite som jag har fått nu på senaste tiden när jag inte bloggat.





Fint va ? oja. Sista täcket längs ner, det har han i hagen nu. Sexi boii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0