Igår! ;)

Hejsan. :) Igår vart jag typ hemskickad av min idrottslärare för att jag var sjuk :) Coolt ju,, så jag gick hem och köpte pizza och sånt med min syster, haha! Men sen så åkte jag till stallet, och det börjar med att jag sitter uppe i huset med sandra tess och alex. Och sen kom flisan och hon typ störde mig och komenterade verkligen allt. Jag knuffade henne lite och fick damp. Jag sa att jag skulle slå henne men så ond är jag faktist inte. Men jag har iallafall insett att jag ALDRIG ska skaffa barn! Aa men sen red vi ut lite sen travade jag ganska mycket på Jos på volten. Lite serpentiner och sånt! :) Sen skrittade av och stretchade honom och aaa han är lite stel i höger fram som att han har vilat ett tag! Men det är lungt! Sen körde Alex mamma hem mig, såååft ju! Sen somnade jag ahhaa. nu vaken. Och det är Fredag = nästan helg. Lycklig som fan, inatt blir det iallafall sova i stallet! :) Men bloggar i morgon om vad som händer resten i helgen! ;) höööörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0