Igår!

Hejsan. Ingen bloggning igår va ? Nej men jag var sjuk. Jag somnade halv 4 på natten och typ skakade och allt , halspblablabla. Så igår chillade jag bara. En tjej som heter Alexandra red Jos igår. Jätte snällt! :) Men jag åkte ut till stallet iallafall (?) Men bebi är ju dära och haha Alex smsade mig ba : asså jos han brukar se gladare ut när det är du som tar hand om honom! haha :) Söt ju! Men aja idag blir jag iallafall hemma. Sen mot kvällen blir det stallet. Ska rida Jos och russet Ville. Kul :)

Här har vi lilla ville!



Jag brukar inte gilla russ. Men han är faktiskt jätte fin! :)



Och här har vi hon som red Jos. Ginger jag vet, MEN hon tar bra hand om hästar iallafall! :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra :)

men du kan va ginger! xd

2011-03-09 @ 20:42:41
URL: http://cuier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0