Inte jag som är idioten här.. idiot.

hejsan. Den hära dagen har vart ganska åt helvete. Skola först, det var väl chill på sitt sätt? Sen sista lektionen.. Hemkunskapen.. Hade lust att döda min lärare för att typ jag skulle göra mat med ekologisk mjölk eller vad det heter? För att min kompis var laktosintolerant.. Så jag fick flipp och vägrade äta! Damp asså! Sen åkte jag till stallet. Jos fick vila i dag! :) Borstade och tog hand och smörjde hans ben! Och sen fodrade , mockade och mockade. Sen körde Malin hem mig och Anki! :) Och nu är jag hemma. Irriterad som fan, men man får leva med det? Men inga bilder. ledsen men så är det. Bloggar när jag är lite gladare? puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0