Min helg!

Hejsanhejsan. Det har vart en rolig men låång helg. I Fredags efter skolan åkte jag till min syster och städade för att få pengar! ;) Sen vart det vidare mot stallet. Lagade en hage som tog ett tag , lagade den med bästa my och lillis ! :) Sen på kvällen red jag Jos lite på volten, den var väldigt hal men det funkade! Övade på att jobba honom i låg form (som jag har ganska svårt för) Men måste börja med det nu. Sen så sov jag i stallet. Sen Lördagen red jag, Vanessa och Anki ut i skogen och klättrade. Sen lite galopp på en galoppsträcka nära stallet. Jobbade honom i låg form hela det ridpasset typ. Han vart lite svettig. Och det var kul att se som att jag inte ridit honom ordenkligt på ett tag som att han har vart halt! Sen vart det sleep over i stallet igen. Sov breve Sandra och hon tog all plats om ni undrar? Tjock tjej det dära. Sen idag var min ponny med på barn ridningen först (Bra uppvärmning;) Sen red jag ut lite för mig själv haha. Han tyckte det var lite skönt att bara få komma ut tror jag :) Sen så fodrade jag, och nu är jag hemma. Här kommer lite bilder ifrån min helg och min älskade Jos! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0