Min helg!

Hejsan, sorry för dålig uppdatering. Men jaja, i Fredags sov jag ju i stallet, lite tjill sådära.. Bara det att jag inte kunde somna när alla andra sov.. Så jag var vaken ensam bland alla spöken? Men det kändes bra. Sen Lördagen red jag först på volten, sen fick han vila sen red jag ut med Sandra och Maria. Sen efter det åkte jag och Sandra hem till mig, jag fixade mig på hela 20 min, och sen åkte vi till centrum. Käkade Mcdondals, sen vidare hem till henne. Hon fixade sig på 3456 år sen kom Tess. Vi stack till den dära festen i fryshuset. Kul dära asså Tess haffade kineser och allt. Men aja det var kul! Sen sov jag hos Sandra. Och sen idag åkte vi till stallet, jag red ut med Maria. Och sen åkte jag hem, skönt! Har duschat och sånt. Bråkat lite med min familj så nu håller jag mig innanför min dörr. Men det kommer flera inlägg snart i think. Men det dära var iallafall min helg!



Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0