Sjuk.

Asså herregud. Skolan var typ fett soft. Nej men seriöst nu vad fan ganska lagom skönt att vara tillbaka iallafall. Fick mina omdömmen och är fan nöjd! Sen var det ju stallet. Först soooftade jag med mina poolers Sandra och Tess. Asså HAHAHA roligaste jag vart med om. Sandra ba : Dom blev överkockta hööhööö typ HAHAH. aa det var kul tro mig. Sen fick jag hoppa Zogina lite, duktig tjej. Carro kollade på och sa lite vad jag skulle göra och sånt :) Sen så skrittade jag och travade lite på jos. Han markerade ingeting. Stolt :D Sen var jag Sandra Tess och aa någon tjej som jag inte kommer ihåg namnet på !:O Vi gick till huddinge iallafall!...  Och nu är jag sjuk? Asså vafan? Jag måste till skolan och stallet i morgon såå glöm att jag kommer vara sjuk länge. Ska rida Zogina i morgon med. Soooft. Men aja nu ska jag typ softa och aaa försöka bli frisk.. Tjoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0