Skola idag!

Hejsanhejsan. Igår efter stallet var det lite depp för min sida. Först red jag Jos. Han var väl helt OK :) Han var inte stel eller något. Sååft. Sen mockade jag och Sandra hahahha mera soooft. Men aa sen skulle jag ju rida Ville och gud vilke damp jag fick först , han drog ner huvudet varenda sekund man ba . !?!?!?! :) Andas Danni.. typ? Men sen fick jag på allt efter ganska långt tag! Sen rider vi och vad går ponnin. Han trampar snett på en kant och hamnar på knäna.. Asså han vart halt.. Och skuldkänslorna kom och jag började gråta.. myyys. Men det var lungt för malin (hon som äger ville) Hon sa ba : asså jag hade kännt på mig att han skulle bli halt i ett fram ben. Asså hon skrämmer mig. Men aja sen kom dom och kollade honom, sen körde dom hem mig. Däckade nästan på en gång när jag kom hem! Och nu snart ska jag till skolan. :) Plugga som en idiot typ. Efter det blir det ofc stallet. Så mera uppdatering ikväll eller ?? aa kör på det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0