When I Look At You..

Hejsan! Idag var det en låång dag i skolan. Men jag har vart lycklig idag. Jag har mina anledningar! Men iallafall efter skolan åkte jag till stallet. Gjorde ordning Isa på en gång. Red lite på volten och sånt. Och aa slutade rida efter ett kort tag av olika anledningar! Sen tog jag iallafall in Jos precis när jag hade blivit klar med Isa. Fixade honom så han vart fiiin ponny. Red ut med Alexandra gingern. Min hest var helt underbar! asså herregud , visst han jobbade inte men han var pigg och typ lycklig av att få springa lite! Örornen framåt och jätte glad! *gilla* Red i ca en timme. Mest skritt och sen trav och lagom mycket galopp. Svårt att hitta bra vägar att rida på. Men det funkade! :) Det blev inga bilder idag för att allt vart lite stressigt och sånt. Men här kommer en låt som typ "betyder" mycket. Eller aa vad man ska säga? Aa ni fattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0